Login

Register

Formularz Kontaktowy
Tylko dla ułatwienia kontaktu
 Przetwarzanie danych osobowych (Wymagania RODO od 25 maja 2018r.)
*

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z wysłaniem zapytania przez formularz kontaktowy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania i kontaktu zwrotnego w celu realizacji zamówienia

*

Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania.

Administratorem danych osobowych jest Firma EINSER NETWORKS Adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. również przyjmujący zgłoszenia dotyczące przetwarzania danych osobowych

 

Szybki Formularz Kontaktowy Zamknij
---

Pisanie Prac Naukowych prace licencjackie, prace magisterskie, prace zaliczeniowe

---
e5

A+ A A-

Jak dodać spis treści do pracy licencjackiej i magisterskiej?

Oceń ten artykuł
(0 głosów)

Jak dodać spis treści do pracy licencjackiej i magisterskiej

 

Spis treści to  zestawienie tytułów i śródtytułów rozmaitego szczebla, wyróżniających rozdziały i podrozdziały. Jednakże niewiele osób wie, że należy go wstawiać automatycznie, a nie wpisywać ręcznie poszczególne rozdziały i ich strony. Mankamentem tego sposobu jest fakt, iż spis treści nie jest wyrównany, przez co praca traci na estetyce, a co ważniejsze – w przypadku zmiany tekstu w pracy magisterskiej, rozdziały nie zgadzają się z numerami stron podanymi w spisie treści.

                 Pierwszy etapem tworzenia spisu treści jest oznaczenie tytułów nagłówkami. Tytuły rozdziałów oznaczamy jako ,,Nagłówek 1”. Aby to zrobić zaznaczamy tytuł rozdziału a następnie klikamy ,,Nagłówek 1”, znajdujący się w pasku narzędzia główne:

 

 Tytuły podrozdziałów zaznaczamy jako ,,Nagłówek 2”, również znajdujący się w pasku Narzędzia główne:

 

                Po oznaczeniu wszystkich rozdziałów i podrozdziałów, możemy przystąpić do wstawienia spisu treści, który powinien znajdować się na stronie drugiej – następnej po stronie tytułowej.

Aby wstawić spis treści należy wejść w zakładkę ,,Odwołania” i kliknąć w pierwszą zakładkę po lewej stronie tj. ,,Spis treści”

Następnie wybieramy tabelę automatyczną (pierwszą lub drugą – jest to kwestia indywidualnego wyboru). Spis treści jest gotowy!

                Ważnym elementem jest również aktualizowanie spisu treści, po wprowadzonych zmianach w pracy licencjackiej lub magisterskiej. By zaktualizować spis treści, wchodzimy w ,,Odwołania” na pasku zadań, a następnie klikamy w drugą od lewej ikonję – aktualizuj spis. Wówczas pojawiają się dwie opcje:

- aktualizacja wyłącznie numerów stron – te opcję wybieramy w przypadku dopisania dodatkowych stron lub ich usunięcia w pracy, bez zmiany nazw tytułów

- aktualizacja całego spisu treści- te opcję wybieramy, gdy zmieniliśmy tytuły rozdziałów lub podrozdziałów, bądź w przypadku dodania nowych podrozdziałów lub ich usuniecia

 

 

 

 

 

 

Ostatnio zmieniany
Zespół edu.wschood.pl

Zespół edu.wschood.pl

Jesteśmy zespołem ambitnych ludzi, którzy nie boja się żadnego wyzwania

EINSER NETWORKS - Projektowanie stron internetowych Białystok