Login

Register

Formularz Kontaktowy
Tylko dla ułatwienia kontaktu
 Przetwarzanie danych osobowych (Wymagania RODO od 25 maja 2018r.)
*

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z wysłaniem zapytania przez formularz kontaktowy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania i kontaktu zwrotnego w celu realizacji zamówienia

*

Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania.

Administratorem danych osobowych jest Firma EINSER NETWORKS Adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. również przyjmujący zgłoszenia dotyczące przetwarzania danych osobowych

 

Szybki Formularz Kontaktowy Zamknij
---

Pisanie Prac Naukowych prace licencjackie, prace magisterskie, prace zaliczeniowe

---
e5

A+ A A-

Jak stworzyć konspekt (plan) pracy licencjackiej?

Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Tworzenie konspektu (planu) pracy licencjackiej jest kluczowym etapem, który pomaga w zorganizowaniu myśli, określeniu struktury pracy i skoncentrowaniu się na najważniejszych aspektach tematu.Stworzenie solidnego konspektu ułatwi Ci pracę nad licencjacką, dając klarowny plan działania. Dodatkowo, będąc elastycznym, pozwoli na dostosowanie planu do ewentualnych zmian w toku badania i pisania. Poniżej znajdziesz kroki, które pomogą Ci w stworzeniu skutecznego konspektu:
Proces tworzenia struktury pracy naukowej to istotny etap, który wpływa na klarowność, spójność i skuteczność przekazu wiedzy. Standardowa struktura obejmuje kilka kluczowych elementów, zaczynając od rozdziału teoretycznego, poprzez metodologię badań, aż do analizy wyników. W niniejszym eseju omówimy ogólny proces tworzenia struktury pracy naukowej, kładąc nacisk na kroki prowadzące od teorii do wyników badań.

Rozdział I: Teoretyczne Fundamenty

Pierwszy etap to opisanie teoretycznych podstaw pracy. W tym rozdziale autorzy prezentują aktualny stan wiedzy na temat zagadnienia badawczego. Skupiają się na literaturze przedmiotu, definiują pojęcia kluczowe, omawiają istniejące teorie i modele. Cel to stworzenie solidnej podstawy dla dalszej analizy, pokazanie, że badanie wpisuje się w kontekst istniejących prac naukowych.

Rozdział II: Metodologia Badań

Po zdefiniowaniu teoretycznych ram, czas na omówienie metodyki badań. Ten rozdział wyjaśnia, jak badania zostały przeprowadzone. Autorzy opisują zarówno ogólny plan badawczy, jak i konkretne narzędzia i techniki użyte do zbierania danych. Wskazują na próbę badawczą, omawiają etykię i uwzględniają wszelkie kwestie związane z wiarygodnością i rzetelnością badań.

Rozdział III: Analiza Wyników Badań

Następny krok to analiza zgromadzonych danych. W tym rozdziale autorzy prezentują wyniki w sposób zorganizowany, często wykorzystując tabele, wykresy czy statystyki. Starają się odpowiedzieć na pytania badawcze i zweryfikować hipotezy. Kluczowe jest przedstawienie wyników w kontekście wcześniejszych badań oraz teoretycznych ram, co nadaje głębszy sens uzyskanym rezultatom.

Zakończenie

Finalny rozdział to zakończenie, w którym autorzy podsumowują całą pracę. Wyróżniają główne wnioski, wskazują ograniczenia badania i sugerują kierunki dalszych badań. Zakończenie ma spajać wszystkie elementy pracy, nadając jej kompletność i wskazując na jej wkład w rozwój dziedziny nauki.

Przykład struktury pracy licencjackiej z pedagogiki:

Wstęp 3

Rozdział I Teoretyczne podstawy badań 5

1.1. Pojęcie uzależnienia od nowych technologii w literaturze przedmiotu 5

1.2. Niektóre rodzaje uzależnień behawioralnych związanych z nowymi technologiami 9

1.3. Rodzaje zagrożeń związanych z korzystaniem z nowoczesnych technologii 14

1.4. Wpływ nowych technologii na rozwój dzieci 22

Rozdział 2 Metodologia badań własnych 28

2.1. Przedmiot i cel badań własnych 28

2.2. Problemy badawcze 30

2.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze 31

Rozdział III. Analiza badań własnych 34

3.1 Statystyczny opis próby badawczej 34

3.2.Aktywność dzieci i młodzieży związana z korzystaniem z nowych technologii 35

3.3.Problemy zdrowotne dotykające dzieci i młodzież nadmiernie korzystające z nowych technologii 40

3.4.Opinie dzieci i młodzieży na temat zagrożeń związanych z nadmiernym korzystaniem z nowych technologii 42

Zakończenie 51

Spis wykresów i tabel 53

Bibliografia 55

Załącznik

Tworzenie struktury pracy naukowej wymaga staranności, przemyślanej organizacji i logicznego układu argumentacji. Odpowiednie umieszczenie teorii, metodologii i wyników badań pozwala czytelnikowi na płynne śledzenie myśli autora i zrozumienie całościowego przekazu. Staranne opracowanie struktury jest kluczowe dla sukcesu pracy naukowej.
Zespół edu.wschood.pl

Zespół edu.wschood.pl

Jesteśmy zespołem ambitnych ludzi, którzy nie boja się żadnego wyzwania

EINSER NETWORKS - Projektowanie stron internetowych Białystok