Login

Register

Formularz Kontaktowy
Tylko dla ułatwienia kontaktu
 Przetwarzanie danych osobowych (Wymagania RODO od 25 maja 2018r.)
*

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z wysłaniem zapytania przez formularz kontaktowy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania i kontaktu zwrotnego w celu realizacji zamówienia

*

Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania.

Administratorem danych osobowych jest Firma EINSER NETWORKS Adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. również przyjmujący zgłoszenia dotyczące przetwarzania danych osobowych

 

Szybki Formularz Kontaktowy Zamknij
---

Pisanie Prac Naukowych prace licencjackie, prace magisterskie, prace zaliczeniowe

---
e5

A+ A A-

Formatowanie pracy licencjackiej lub magisterskiej

Oceń ten artykuł
(0 głosów)

Jak sformatować prace licencjacką i magisterską?

Pamiętaj - forma porzadkuje treść! Sama merytoryka nie sprawi,że Twoja praca będzie wysoko oceniona - należy również zadbać o estetykę formy.

Wszelkie prace dyplomowe powinny spełniać wymogi formalne, które co prawda są różne dla każdej uczelni, jednak są pewne stałe elementy, które powinny zostać zachowane.

Struktura pracy powinna wyglądać następująco:

  1. Strona tytułowa
  2. Spis treści
  3. Wstęp
  4. Rozdziały i podrozdziały
  5. Zakończenie
  6. Spis ilustracji/tabel/wykresów
  7. Bibliografia

 

Strona tytułowa powinna wyglądać następująco:

Wzór strony tytułowej pracy licencjackiej lub magisterskiej 

PAMIĘTAJ! Strona tytułowa nie powinna mieć numeracji.

Usuwanie numeru strony na pierwszej stronie:

 Aby to zrobić należy wejść:

Wstawianie   >    Numer Strony   >   Wstawić wybraną opcję. Następnie w zakładce Narzędzia nagłówków i stopek (projektowanie) zaznaczyć opcję ,,Inna na pierwszej stronie”  

 

2. Spis treści

Spis treści wstawia się automatycznie. Aby to zrobić należy wejść w Odwołania, a następnie w Spis treści i wybrać którąś z opcji. Jeśli po wstawieniu spisu treści zmieniłeś coś w pracy, pamiętaj, żeby na końcu kliknąć na Spis Treści prawym przyciskiem myszy i wybrać opcję ,,Aktualizuj Spis Treści”

 

3. Tekst pracy

Zasady formalne tekst u (wstęp, rozwinięcie i zakończenie) są następujące:

- strony powinny być ponumerowane (bez strony tytułowej)

- wyjustowany (wyrównany do lewej i prawej)

- pisany czcionką Times New Roman 12

- interlinia 1,5

- marginesy prawy, górny i dolny  2,5,   natomiast   lewy 3,5 (lustrzane )

- tytuły rozdziałów oznaczać Nagłówek 1, podrozdziałów Nagłówek 2

- po tytułach rozdziałów i podrozdziałów nie stawia się kropki

- znaki nawiasów ( ) powinny być przyklejone do tekstu zawartego wewnątrz nich. Np.  Następnie w zakładce Narzędzia nagłówków i stopek (projektowanie) zaznaczyć opcję

- należy przesunąć wszelkie jednoliterowe wyrazy (spójniki itp.) z końca wiersza do następnej linii

Informacji szczegółowych na temat pisania wstępu czy zakończenia szukaj w innych poradach

 

  1. Bibliografia

Bibliografia powinna być uporządkowana alfabetycznie według wzoru:

Łobocki M., Pedagogika wobec wartości, [w:]: B. Śliwerski (red.), Kontestacje pedagogiczne, Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls 1993.

 

  1. Spis ilustracji wstawia się automatycznie: Odwołania > Wstaw spis ilustracji.

Należy jednak pamiętać, że wcześniej każdy rysunek czy tabelę należy opatrzyć podpisem poprzez Odwołania > Wstaw podpis.

 

Ostatnio zmieniany
Zespół edu.wschood.pl

Zespół edu.wschood.pl

Jesteśmy zespołem ambitnych ludzi, którzy nie boja się żadnego wyzwania

EINSER NETWORKS - Projektowanie stron internetowych Białystok