Login

Register

Formularz Kontaktowy
Tylko dla ułatwienia kontaktu
 Przetwarzanie danych osobowych (Wymagania RODO od 25 maja 2018r.)
*

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z wysłaniem zapytania przez formularz kontaktowy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania i kontaktu zwrotnego w celu realizacji zamówienia

*

Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania.

Administratorem danych osobowych jest Firma EINSER NETWORKS Adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. również przyjmujący zgłoszenia dotyczące przetwarzania danych osobowych

 

Szybki Formularz Kontaktowy Zamknij
---

Pisanie Prac Naukowych prace licencjackie, prace magisterskie, prace zaliczeniowe

---
e5

A+ A A-

Pisanie prac z pedagogiki - przykład planu pracy z pedagogiki

Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Masz już wybrany temat pracy magisterskiej, jednak nie wiesz jak stworzyć do niej plan pracy? Odpowiednie skonstruowanie planu pracy jest kluczowe do skutecznego i szybkeigo napisania pracy licencjackiej z pedagogiki. Poniżej przedstawiamy dwa przykładowe spisy treści pracy z pedagogiki. Wzorując się na nich, możesz stworzyć własny plan pracy.
Temat:Terapie wspomagające dzieci ze spektrum autyzmu na przykładzie hipoterapii i dogoterapii

Rozdział 1. Ogólna charakterystyka autyzmu

1.1 Autyzm– pojęcia

1.2 Teorie pochodzenia autyzmu

1.3. Przejawy autyzmu

Rozdział 2.Charakterystyka metod terapeutycznych

2.1. Zasady i cele terapii zaburzeń ze spektrum autyzmu

2.2 Istota i wpływ dogoterapii

2.3. Istota i wpływ hipoterapii

Rozdział 3. Metodologia własnych badań

3.1 Przedmiot badań

3.2 Cel badań

3.3 Techniki, metody i narzędzia badawcze

3.4 Opis badanej osoby

3.5 POrganizacja badań

Rozdział 4. Analiza i interpretacja wyników badań własnych

4.1. Jakość funkcjonowania dzieci ze spektrum autyzmu

4.2 Stosowane terapie

4.3 Wpływ dogoterapii

4.4 Wpływ hipoterapii

Podsumowanie i wnioski

Bibliografia

Temat:Stereotypowe myślenie nauczycieli o niepełnosprawności

Wstęp

Rozdział I Sytuacja dziecka niepełnosprawnego w szkole

1.1. Pojęcie i klasyfikacja niepełnosprawności

1.2. System kształcenia integracyjnego

1.3. Funkcjonowanie dziecka niepełnosprawnego w szkole

Rozdział II Stereotypy i postawy wobec niepełnosprawności

2.1. Stereotypizacja, marginalizacja

2.2. Źródła powstawania i funkcje stereotypów

2.2.Społeczna percepcja osób niepełnosprawnych

Rozdział III Metodologia badań własnych

3.1. Przedmiot i cel badań

3.2. Problemy i hipotezy badawcze

3.3. Metody i techniki badawcze

3.4. Organizacja badań i charakterystyka grupy badawczej

Rozdział IV Wyniki badań własnych

Zakończenie

Bibliografia

Jeśli masz problem ze stworzeniem planu pracy, zapraszamy do skorzystania z naszej oferty

Kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zespół edu.wschood.pl

Zespół edu.wschood.pl

Jesteśmy zespołem ambitnych ludzi, którzy nie boja się żadnego wyzwania

EINSER NETWORKS - Projektowanie stron internetowych Białystok